قول فقیهانه

.....یفقهو قولی

قول فقیهانه

.....یفقهو قولی

قول فقیهانه

در این مجال بحمدالله سعی خواهیم کرد تحلیل خود را از مسایل جاری کشور با قولی برآمده از دین اسلام بیان کنیم.

عذرخواهی...

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ
با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز
در این جا من از همه ی عزیزانی که مطالب این وبلاگ را پیگیری و بررسی می کردند و انتقاد می کردند که چرا مطالب به روز رسانی نمی شود،عذرخواهی می کنم و از این به بعد سعی می کنم جبران مافات کنم و مطالب بهتر و به روز تر را خدمتتان تقدیم کنم.
در ابتدا حلول ماه شعبان را به همه ی اولیای خدا و در راس آنان ولی نعمتمان،حضرت صاحب العصر والزمان(عج) و مسلمانان جهان بالاخص،رهبر عزیزمان،امام خامنه ای(دامت برکاته) تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزوی توفیق هرچه بیش تر را خواستارم و التماس دعای فراوان دارم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۸
مهرداد نیک نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی