قول فقیهانه

.....یفقهو قولی

قول فقیهانه

.....یفقهو قولی

قول فقیهانه

در این مجال بحمدالله سعی خواهیم کرد تحلیل خود را از مسایل جاری کشور با قولی برآمده از دین اسلام بیان کنیم.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

انتقاد دانشجویان از رها شدن مزار شهدا در بیابان؛
وضعیت اسفبار مزار شهدای «دانشگاه قم» در سایه غفلت مسئولین/ بودجه 100 میلیون تومانی برای ساخت یادمان، کجا هزینه شده است؟

گروه اجتماعی - رجانیوز: سنت حسنه و شایسته تدفین شهدا در دانشگاه‌های کشور چند سالی است که با گرما و حرارت بالایی از سوی دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود و محل بارگاه این شهدا نیز به مکانی برای خلوت و راز و نیاز دانشجویان با خداوند و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس تبدیل شده است؛ مکان‌هایی که نماد پیوند خوردن ارزش‌های دینی با علم‌آموزی هستند.

به گزارش رجانیوز، با این حال در برخی از دانشگاه‌ها، نسبت به این اماکن بی‌مهری صورت می‌گیرد و مسئولین توجه شایسته‌ای به بارگاه شهدا ندارند؛ مساله‌ای که در چند وقت اخیر به طور جدی در دانشگاه قم رخ داده و خاطر دانشجویان این دانشگاه را مکدر کرده است.

متن زیر، دلنوشته جمعی از دانشجویان دانشگاه قم درباره وضعیت نابسامان مزار شهدای این دانشگاه است که برای رجانیوز ارسال شده است. امیدواریم انتشار این مطلب بتواند زنگ هشداری بری مسئولان و آغاز رسیدگی سریع و برنامه‌ریزی شده برای سامان دادن به مزار شهدای دانشگاه قم باشد:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۶
مهرداد نیک نام


با وجود هماهنگی اولیه با دانشگاه؛

برنامه پیاده روی دانشجویی تا حرم امام رضا(ع) یکباره لغو شد!

برنامه پیاده روی دانشجویی تا حرم امام رضا(ع) یکباره لغو شد!

خبرنامه دانشجویان ایران: اعزام کاروان دانشجویی جهت پیاده‌روی از قدمگاه نیشابور تا حرم مطهرامام رضا(ع) به دلایل نامعلومی لغو شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هفته گذشته به همت کانون دانشجویی عاشورا و با هماهنگی مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز بنا بود یک کاروان دانشجویی جهت پیاده روی تا حرم امام رضا(ع) به نیشابور اعزام شود اما با وجود هماهنگی های اولیه و ثبت نام تعدادی از دانشجویان در روز مقرر این برنامه لغو شد و هیچ مسئولی هم حاضر به پاسخ گویی در این باره نشد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۰
مهرداد نیک نام

با اتمام دوره کار و مسئولیّت رییس سابق رسانه ملی جناب آقای مهندس ضرغامی،و انتصاب رییس جدید،جناب آقای سرافراز توسط مقام معظم رهبری(دام ظلّه)،گویا روند به ظاهر جدید و خوبی در رسانه ملی به ویژه در سیما،در حال اجراست....

 

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۰
مهرداد نیک نام